tirsdag 2. mars 2010

Vårstemning med Green gate...

Idag kjøpte jeg en løsvektte med smak av rabarbra og vanilje - og det smaker helt nydelig!!! Det har nesten blitt et fast rituale dette med å brygge meg en kopp rykende varm te i favorittkoppen - etter at barna har har lagt seg og freden senker seg.... Jeg må innrømme at jeg nyter denne tiden på kvelden da jeg kan slappe litt av alene og prøve å samle tankene.


Og jeg kjøpte dessuten min første Green gate kopp....Av type latte med små blomster.



Jeg har veldig sansen for det nye konseptet Green gate, som består av service og tilbehør i utallige forskjellige mønstre og farger - altså noe for enhver smak....Man kan mixe og matche som man lyster og behager.







Noe av det jeg liker best med Green gate produktene, er de vårlige og sommerlige fargene og mønstrene. Personlig har jeg falt for de lyseblå og lysegrønne produktene med morsomme hvite prikker....Og de småblomstrete er også nydelige.



Dette er noe å dekke opp et vårlig festbord med.....




Hva med å møte våren med et blomstrete frokostservice....De er ikke akkurat billige, men man kan jo samle litt og litt. Eller gjør som meg, premier deg selv med en kopp eller en søt liten skål når du fortjener en ekstra påskjønnelse! På den måten har jeg nylig blitt den lykkelige eier av en småblomstrete lattekopp og en nydelig grønn skål med hvite prikker....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails