torsdag 11. mars 2010

Hybelkaniner.....

Jeg er ikke så begeistret for hybelkaniner, men disse nusselige kaninbarna kan gjerne få flytte inn hos meg .....




Kan ikke noe for det, men jeg liker gammeldagse og Nostalgiske leker - Heldigvis har jeg 4 døtre jeg kan kjøpe gaver til .....




Denne pysjamaskledte kaninjenta er så søt ...

Og denne kaninfamilien kledt opp i lyseblå strikkagensere er uimotståelige - Det minste kaninparet står høyt på ønskeliste mi ....


Og til slutt vil jeg ønske dere alle en "god natt" med denne bedårende babykaninen!

4 kommentarer:

  1. Liker den lyseblå kaninfamilien . Så søte!!

    SvarSlett
  2. Utrolig søte :-)Har du forresten sett bloggen Anetteshus ? Den tror jeg du hadde likt. Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Dear Renate, when I open your blog and see the photo from Nice my heart always wastes a beat for the emotion...
    I wish you a happy weekend!
    Hugs from Italy xx

    SvarSlett
  4. Ciao Renate,
    Grazie per l'Queste belle immagini!
    Auguro a te e alla tua famiglia di trascorrere un Sereno w-end!
    Anna.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails