onsdag 7. september 2011

Fotografering i vakre Toscana



En av mine største interesser for tiden er fotografering. Å gå på tur med kameraet rundt halsen er som å gå på en spennende skattejakt - finner jeg noe fint å forevige mon tro.....Og lykken er stor når jeg finner et spesielt og sjarmerende motiv. Toscana er et takknemlig sted å lete etter gode motiv, og jeg var virkelig overveldet da jeg fant denne skjønne blomsterdekte gamle døren i en liten fjelllandsby.....

Jeg kan røpe at alle de andre medlemmene i familien er like glad i å fotografere som meg, så det kan nesten bli for mye av det gode når alle drar frem kameraet ved enhver anledning:)

Jeg kommer til å vise flere  glimt fra vår tur til vakre Toscana etter hvert.

Hilsen fra Renate

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 40 år idag. Og jo, kameraet kommer godt med på spennende ferie turer til Italia. Bildene gir iallefall gode minner...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails