fredag 9. september 2011

Et oppfylt ønske...


Som jeg tidligere har skrevet har jeg hatt et lidenskapelig ønske om å få se modne druer rett på trærne i Toscana. Kanskje et barnslig ønske men det er bare sånn jeg er:)
Nå har jeg sett det, drømmen er oppfylt og det var stor stas! Og jeg fikk selfølgelig tatt noen bilder av herlighetene. Jeg har allerede vist bilder av de grønne vindruene så her kommer noen bilder av de blå......


Ønsker deg en deilig og avslappet fredagskveld!
Hilsen fra Renate

2 kommentarer:

  1. Ååå, dette bringer tilbake gode minner! Glad du har fått oppfylt ønske ditt. Mitt ønske er afternoon tea i London på bursdagen min...så vi får se!!

    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Veldig morsomme drue bilder, og enda morsommere mat alà havets favoritter til luksus pris. Vi har virkelige morsomme minner fra turen.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails