tirsdag 5. februar 2013

Kong Vinter...


 



 
 
 
Selv den hardeste vinter bærer en gryende vår i sitt hjerte........

Her hjemme herjer influensaen og det gjør at de siste dagene har blitt tilbragt innendørs. Eneste turene ut i snøen er for å hente posten eller mate kaninene....Man kan få klaustrofobi av mindre!  Jeg har imidlertid hatt stor glede av å studere våre to hannkaniner, Flekk og Dunhale, på deres daglige lufteturer i hagen. De blir ekstra lekne og spretne når det er snø, og jeg merker at den entusiasmen de viser smitter over på meg også:)  Selv setter jeg også pris på vinteren, spesielt når det er hvitt og kaldt og glitrende.

Slaps, plussgrader og glatte veier kan jeg derimot spare meg for.

Gleder meg til VÅREN!!!!! FUGLESANG, GRØNNE LØV PÅ TRÆRNE, DRIKKE TE I HAGEN mm. Om ca, 50 dager er det faktisk vår!!

Februarhilsen fra Renate


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails