mandag 18. februar 2013

A room with a view....

 
 
 


 
 
Når jeg skal på ferie er det helt avgjørende å ha tilgang til vakker utsikt. Og jeg bare elsker små smijernsbalkonger, helst med klatrende eføy og blomstrende balkongkasser. Da kan jeg nyte avslappede dager med masse god litteratur som eneste underholdning - i tillegg til utsikten da:)
 
 
Fra denne balkongen hadde jeg den nydeligste sjøutsikt da jeg og datteren min var på ferie i høst.

Det er vinterferie nå og det verste" februarslapseværet" man kan tenke seg. Familien min og jeg holder på å legge planer for kommende ferieturer, og det er med på å holde motet mitt oppe nå. Håper jeg også i år kan få nyte utsikten fra en sjarmerende balkong........

Og kanskje det blir denne balkongen en gang til, for utsikten over sjøen og fiskebåtene ved soloppgang var aldeles magisk!!


 
Lykken finnes intet sted for meg hvis jeg ikke kan finne den hos meg selv.
 
Edvard Grieg
 
TIPS:
E. M. Fosters filmatiserte roman " A room with a view" er en god film å se nå en trist februarkveld. Handlingen foregår i den vakre Italienske byen Firenze, og det er mye atmosfære og god humor i denne filmen. Og så er den virkelig romantisk. Anbefales på det varmeste!!
 
 
 
 
 
Februarhilsen fra Renate:)                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails