torsdag 27. januar 2011

FRIDAG.....

Torsdag er fridagen min og noe jeg ser frem imot med forventning. Den dagen skal alt skje: da skal jeg ta igjen tapt søvn og hvile meg, spise frokost på sengen, gjøre ting jeg liker - som å bake deilig gjærbakst, gå turer i vakker natur, drikke te med en god venninne, lese gode bøker og dessuten ta hånd om familien min....




På den annen side er det denne dagen det skal ryddes, vaskes og gjenskapes orden i hjemmet.....

Det er ikke lett å kombinere disse to ambisjonene på bare en stakkars fridag....Så beinhard prioritering må til! Men denne spesielle fridagen løser det seg selv, siden jeg ligger rett ut med influensa...så da slipper jeg valgets kvaler:)

Ønsker deg en vidunderlig dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails