fredag 21. januar 2011

Fransk inspirasjon fra Green gate

Jeg må si jeg ble begeistret da jeg oppdaget Green Gate sin nye vårkolleksjon, og da spesielt dette serviset i blått og hvitt med tekst.



 Det er fredagskveld og jeg nyter å kunne hvile meg etter en anstrengende uke. Og jeg gleder meg over at jeg har to fridager foran meg!!! Og dersom jeg er riktig heldig så kanskje jeg blir vartet opp med frokost på sengen imorgen....



 Uansett blir det en lang og deilig frokost imorgen - uten noe stress og med alt jeg elsker til frokost: Nypresset appelsinjuice, ristet brød med smør og marmelade, kokte egg og nytrukket te....og så får vi se hva dagen vil bringe......




Og jeg ville virkelig ikke hatt noe imot å få servert frokosten på dette lekre serviset fra Green Gate sin vår kolleksjon...Dette blå og hvite serviset i franskinspirert stil er utrolig lekkert, og noe jeg vil sette høyt opp på ønskelista mi!

Ønsker deg en finfin fredagskveld!!

1 kommentar:

  1. Å, så nydelig! Og den frokosten hørtes fristende ut, du!!! Vi skulle tatt en kopp te sammen snart!!! Ha en vidunderlig helg!

    Klem,

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails