onsdag 22. desember 2010

Endelig juleferie!!!

Juleferien kom litt brått på idag siden jeg helt uventet fikk avspasere i morgen - jeg ble ikke lei meg. Nå tenker jeg på at jeg er heldig som får en hvit jul i år - både ute og inne:)



Dersom jeg hadde vært proppfull av energi og overskudd skulle jeg brukt kvelden og morgendagen til å lage hjemmelaget julekonfekt...Men siden det er langt fra tilfelle så får jeg nøye meg med disse lekre bildene:












Bilder: Martha Stewart. com
Ønsker deg en fin og stemningsfull bittelillejulaften!



2 kommentarer:

  1. Tusen takk...og tror jeg kommer til å lage noen slike i romjulen. Har ikke tid før jul! Ønsker deg og familien en koselig jul!!

    Klem,

    SvarSlett
  2. My dear,
    Joyeux Noël and Happy New Year!
    Bisous, Babi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails