mandag 4. oktober 2010

Min store lidenskap - bøker!!


På" Lovely home" sin fantastiske blogg fant jeg dette sitatet, og det kan jeg skrive under på. Det er noe spesielt med en god bok!! Så har man en velskrevet roman og en kanne med velduftende te, så kan det regne så mye det vil....Med ullteppe og fyr i ovnen har jeg det som en greve..


Denne helgen har jeg lest i romanen " Greven av Monte Christo" av Alexandre Dumas. Det er en spennende roman som tar deg med til Frankrike på 1800-tallet. Så igår da regnet strømmet ned hele dagen, var jeg oppslukt av Edmond Dantes finurlige måter å hevne de som forrådte ham da han var ung.....Herlig avkobling i helgen innimellom skogsturene mine. Heldigvis er alle i familien like glad i bøker.


Her er en filmatisering av nevnte roman, som jeg også kan tenke meg å se en gang. Men jeg holder nå en knapp på bøker......
Ha en fin mandagskveld!! ( Jeg har banankake i ovnen så her blir det kake til kvelds:) )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails