fredag 8. oktober 2010

Høststemning i Møllebyen

I dag er det endelig fredag, men dette innlegget skal handle om min herlige fridag i Møllebyen igår. Noen ganger har man hellet med seg og igår var en slik dag - siden fridagen min sammenfalt med den eneste solfyllte dagen i høstferien:)


Ved fossen, bak kinoen, fant jeg noen fantastiske høstfarger og massevis av fargerike lønneblad

Vakkert...


Solstrålene flørtet og det var herlig høststemning i Møllebyen igår.





Microbryggeriet var stengt og folketomt men bygningen var virkelig vakker i høstsolen




Lyng i høstsol, så enkelt og vakkert...




Her fremstår Møllebyen som det reneste Venezia...



Litt høstdekorasjoner utenfor Cafe`Riis...



Eføy, høstlyng og gamle trekasser i skjønn forening...måtte bare forevige dette også:)





En kakao/ Cappuccino pause på Cafe`Riis måtte til for å gjøre formiddagen fullkommen:)



Og det smakte like lekkert som det ser ut....



Og siden jeg tidligere har påstått at en cappuccino på en fortauscafe`er et sikkert vårtegn, er det et like sikkert HØSTTEGN å kose seg med en nylaget cappuccino inne....

2 kommentarer:

  1. Ikke sant det var hyggelig! Dette er Moss på sitt beste. Fine bilder kjære.

    SvarSlett
  2. Åååå, den cappuccinoen tar pusten fra meg!!! Dette må vi gjøre snart!! xx

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails