fredag 1. oktober 2010

Høstferie



Det er endelig fredag og jeg har tenkt å ha en riktig fin helg!! Minstejenta kastet opp idag, men jeg har likevel tenkt å komme meg ut i høstnaturen i morgen. Og jeg skal unngå alt som heter kjøpesenter!





Det er så vakkert når naturen skifter farge fra sommerlig grønt til et farvesprakende gult, orange og rødt!!!







Det er ikke til å tro, men vi er kommet til oktober allerede.....September gikk så fort synes jeg. Idag begynner høstferien for de tre skolejentene mine, og jeg vil gjerne vise noen vakre høststemningsbilder.






Jeg kunne godt tenke meg en tur på fjellet nå, men desverre så har jeg ikke anledning til det siden jeg må jobbe. Men jeg skal nok ta meg noen turer ut i den vakre naturen der jeg bor. På Jeløya er det storslagne alleer og skogsområder, og det skal jeg benytte meg av de kommende dagene....



Ønsker en fin høstferie til alle som titter innom!!

2 kommentarer:

  1. Ja hvor ble det av september? Nydelige høstbilder. ☺

    SvarSlett
  2. Håper du har hatt en herlig helg! Ønsker deg en fin høstferie fortsatt selvom du må jobbe! Nydelige høstbilder! Klem,

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails