torsdag 8. april 2010

Litt grønn inspirasjon


Nå gleder jeg meg virkelig til å flytte ut på verandaen og til jeg kan plante massevis av mine favorittblomster i krukker og kasser. Jeg har desverre ingen hage, men er godt fornøyd med terrasse både foran og bak vårt søte rekkehus..Dette sjarmerende bildet og de påfølgende er hentet fra den flotte bloggen Min lilla veranda, som jeg også tidligere har vist bilder fra.
Marie, som er ansvarlig for den bloggen, har en fabelaktig god sans for stemningsfulle bilder.



Etter en lang og kald vinter skal vi snart få nyte utelivets gleder igjen! Tenk å få gå med lette sommerklær og pusle rundt i hagen med krukker og blomster - det skal bli vidunderlig!!



Jeg tror jeg setter mer og mer pris på våren jo eldre jeg blir.....





Regner med at det er flere enn meg som lengter etter en ny vår..... med en påfølgende deilig sommer....


3 kommentarer:

  1. Det stemmer! Og disse bildene var kjempefine! Ha en fin dag i morgen! God natt :)

    SvarSlett
  2. Renate darling I can not wait for Warmer weather, garden and flowers. It was kind of sunny here today, but nothing major. Darling as for the quotes on my blog, I have a book That my Aunt Rose gift me That has over 2 million quotes, I normaly get mine from this book and some times from the internet, just google Quotes.

    Love & Remember
    Duchess

    SvarSlett
  3. Dear Renate
    your blog is truly lovely! I will follow you!
    and thanks for visiting me also
    Greetings from Italy
    xx Flaviana

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails