søndag 2. mai 2010

Vidunderlige Mai



Har dessverre vært opptatt med andre viktige ting de siste ukene, så det har ikke blitt så mye tid til bloggen. Men nå må jeg bare få uttrykke min begeistring over at vi endelig har bladd kalenderen over til Mai måned! Det er måneden da hvitveisen sprer seg på skogbunnen som et vakkert teppe, og fuglesangen er som vakrest. Vi har nå fått satt ut alle hagemøblene, og jeg gleder meg til å plante blomster og frø i hver eneste krukke jeg har...


Ønsker alle lesere av denne bloggen en flott ny uke!!

3 kommentarer:

  1. Å, ja, det er vidunderlig med mai! Ha en fin uke!

    Klem,

    SvarSlett
  2. ooh those cupcakes look so yummy! I love the apron too!
    xx Flaviana

    SvarSlett
  3. So lovely strawberry cupcakes and apron!!
    A nice week to you!
    Vale

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails