mandag 18. januar 2010

På oppdagelsesferd i gamlebyen av Nice



Jeg fikk for en stund tilbake gleden av å utforske den eldre bydelen av Nice for første gang. Der var det en avslappet og behagelig atmosfære, sjarmerende små gater og smug. Og mange små, spennende butikker man fikk lyst til å gå og kikke i i timesvis..





Valgets kvaler...Jeg brukte laaang tid på å bestemme meg for hvilke av disse kjempesøte dropsboksene jeg skulle kjøpe med hjem til barna!!






I denne vidunderlige interiørbutikken tilbrakte jeg mye tid til min kjære manns fortvilelse....





For meg var denne franske interiørbutikken et skattekammer, og jeg fikk med meg et par skatter hjem :)






Ettersom man bare er et menneske, blir man til slutt sliten av all traskingen...Og da er det perfekt å oppsøke en av de mange stemningsfulle franske kafeène ,hvor man kan sette seg ned og hvile bena litt mens man studerer det yrende folkelivet i gatene - og ikke minst: nyter en kopp med cappucino og en lekker fransk fruktterte...

1 kommentar:

  1. Koselig interiørbutikk i Nice...og jeg kunne godt tenkt meg en fransk cafe akkurat nå for å være helt ærlig!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails