lørdag 26. februar 2011

Sitroner og sanselig inspirasjon...

                                          Bilder: Franciskas Vakre Verden

Disse vakre bildene av sitroner og vårlig pyntede muffins gav meg en god opplevelse, en slags vitamininnsprøytning for sansene......Jeg simpelthen elsker sitroner - både til pynt, skivede i teen eller jeg benytter revet sitronskall i muffins og formkaker. Sitronen har en vidunderlig frisk duft. Ved middelhavet og i land som spania, Italia og Frankrike er sitrontrær et vanlig tre i folks hager, noe jeg finner veldig eksotisk. Tenk å ha sitt eget sitrontre i hagen, det hadde vært fantastisk!!

Utenfor vinduene raser vinteren fortsatt og jeg holder meg innendørs idag - hvor jeg bruker formiddagen på å skifte på sengene - mens jeg lengter etter å kunne henge vasken til tørk ute. Bortsett fra duften fra sitroner, hva dufter vel bedre enn vask som har hengt til tørk utendørs?

En lørdagshilsen!

1 kommentar:

  1. Mmmm for en herlig blogg. Ble rent sulten jeg! Flotte bilder! Klem fra lotta

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails