søndag 14. februar 2010

En perfekt morsdag


Hva ønsker en 4 barns mor seg på Morsdagen? For det første - god tid på et rent og koselig bad...


Så hadde det vært deilig å gå tilbake til sengen og bli servert et innbydende frokostbrett.... og kanskje ligge og lese litt i en interessant bok...



Siden jeg er så glad i bringebær ønsker jeg meg en bringebærdessert på sengen også...





Eller kanskje en lekker bringebærkake sammen med familien på ettermiddagen.... Min Morsdag ble ikke akkurat som dette, men minst like fin siden jeg har en omtenksom og snill mann og 4 skjønne barn....



3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Vi tenkte på deg for at du skulle ha en fin dag, men akkurat dine fullkomne drømmer må vi nok vente med å oppfylle. Kanskje en dag når vi får ett større hus og kanskje mer sjarmerende. Ha en riktig god Morsdag, Valentinsdag og Fastelavens dag min elskede. Din kjære Tore

    SvarSlett
  3. Fine bilder...spesielt de kakene! Jeg har en award til deg på siden min...! Kom innom og hent den ;) Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails